Jak przygotować projekt?

Nie musisz sam sprawdzać, czy Twój plik graficzny jest przygotowany poprawnie i czy nadaje się do druku, zrobimy to za Ciebie i poinformujemy o koniecznych poprawkach lub ich dokonamy o ile będzie to możliwe . Jeśli nie masz pliku - napisz do nas - przygotujemy projekt dla Ciebie ... 

Aby ułatwić nam pracę i przyspieszyć realizację Twojego zamówienia prosimy zwrócić uwagę na kilka istotnych szczegółow podczas przygotowania plików do druku  : 

Przyjmujemy do druku pliki PDF, PS, CDR, TIF lub JPG 

- format 1:1 

- czcionki w pliku zamień na krzywe , 

- kolorystykę na CMYK 

- bitmapy o rozdzielczości 300dpi 

- spady po 3mm z każdej strony 

- odległość tekstów i innych istotnych elementów od lini cięcia - minimum 3mm 

 

przy produktach znadują sięszablony do pobrania, które pomogą w przygotowaniu pliku do druku ... 

 

W przypadku banerów należy przygotować pliki według poniższej specyfikacji,

w zależności od wymiarów  banera 

  • Banery 400cm x 125 cm - Pliki w rozdzielczości min. 72 dpi
  • Banery 300cm x 150 cm - Pliki w rozdzielczości min. 100 dpi
  • Banery 300cm x 125 cm - Pliki w rozdzielczości min. 100 dpi
  • Banery 300cm x 100 cm - Pliki w rozdzielczości min. 120 dpi
  • Banery 200cm x 100 cm - Pliki w rozdzielczości min. 150 dpi
  • Banery mniejsze niż 200x100 - Pliki w rozdzielczości 250-300 dpi

Kolor CMYK.
Pliki TIFF lub JPG - 1:1
Spady minimum 10 mm max 20 mm

 

drukarnia NIE PONOSI odpowiedzialności za różnice kolorystyczne
wynikające z konwersji przestrzeni barwnych innych niż CMYK i kolorów dodatkowych
(np. PANTONE, HKS, itp.) do przestrzeni barwnej CMYK.
Profile ICC osadzone w pracy będą automatycznie konwertowane do CMYK
przy użyciu profilu „Coated Fogra 39 (ISO 12647-2):2004“ na profil referencyjny Drukarni.
Dotyczy to wszystkich formatów plików akceptowanych przez Drukarnię.
Przekazując dane niezgodne z przestrzenią barwną (profil) wymaganą w specyfikacji,
klient zgadza się na wykonanie konwersji i ponosi odpowiedzialność za wszystkie odstępstwa barwne z tego tytułu.